Nem véletlenül kérnek 52 millió forintot ezért a régi Lanciáért
Új gazdára vár egy kiváló állapotú és igen ritka Lancia Delta HF Integrale Evo 2.
Új gazdára vár egy kiváló állapotú és igen ritka Lancia Delta HF Integrale Evo 2.
A Lancia Delta S4 Stradale eleve igazi ritkaság, hát még az előszériás verzió.
A 90-es évek elején abszolút jövőbe mutatónak számított a Lancia Dedra optoelektronikus műszerfala.
Az új gazdára váró Lancia Delta Integrale Evoluzione egészen a 90-es évek elejéig tekeri vissza az idő kerekét.
550 lóerő, 1 tonna körüli tömeg, kézi kapcsolású váltó, hátsókerék-hajtás: a limitált szériás új olasz sportkocsi ezzel állít emléket hét rali világbajnoki címnek.
A szögletes formaterv retró, de a lemezek alatt szupermodern elektromos hajtáslánc található.
A szupermodern Delta HF Integrale olyan stílusos külsőt kapott, hogy gyakorlatilag mindegy is, hogy mi hajtja.
Ez a Martini tematikájú versenyautó egyenesen a 90-es évek elejére repít vissza bennünket.
A retró húrokat megpengető új versenyautót nem meglepő módon villanymotor mozgatja.
A Lancia Delta az olasz autóipar egyik legnagyobb legendája. A legtöbben persze a rally-s HF Integrale révén szerettek bele. Természetesen a visszatérés nem ugyan ilyen lesz.
Ez a piros sportkompakt a Lancia talán legszebb éveibe repítheti vissza új tulajdonását.
Ez a sportos olasz kompakt egyenesen a rendszerváltás idejére repít vissza bennünket.
A ralipályákon egykoron hatalmas sikereket elért típus ezen utcai változata eddig kevesebb mint 7 ezer kilométert hagyott maga mögött.
A Markku Alén és Miki Biasion nevével fémjelzett autó várhatóan 100 millió forint körüli áron cserél gazdát.
Ez a Lancia a sorozat legerősebb szériából való, alig van benne kilométer és lényegében olyan ritka, mint a fehér holló. De a fényezése nem fehér.
Ez bizony egy igazi első látásra szerelem kategóriás sportautó, ami már a beindítás előtt az egekbe emeli a hozzáértők pulzusát.
A legendás típus a Lancia Delta HF Integrale modern verzióját egy független olasz grafikus vázolta fel újra.
Soha rosszabb hónapot, mint amilyen a január volt: Porsche 911, Jeep Grand Cherokee, Volvo XC70, Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde - hogy csak egy pár álomautót említsek.
Finom, puha, szép varrású üléseivel vett le a lábamról a Lancia Delta, egy autónál pedig nem ez a legfontosabb. A szépség viszonylagos, a báj mulandó, örök értékeiről nem győzött meg - egy marad a sok között. Az üléseit azonban elfogadnám. Turbós motorja szépen morog, megfontoltan gyorsul, de megkéri az árát, a benzines Delta drága és sokat fogyaszt.
Évtizedek óta a kategória etalonjaként tekint rá a szaksajtó, minden új konkurenst először az aktuális Golf változattal mérnek össze. Formája megszokott, mondhatni unalmas, technikai arzenálja kiforrott és naprakész. A Lancia más lapra tartozik, nem az észérvekre, hanem a szívre próbál hatni.